Kto jest wprowadzającym opakowania – producent czy klient

Pytanie: Jesteśmy przedsiębiorstwem drukującym na zlecenie klienta artykuły reklamowe (plakaty, ulotki, banery) z logotypem klienta. Na życzenie klienta wysyłamy te artykuły bezpośrednio do jego oddziałów (300 lokalizacji) – np. po jednej sztuce danego artykułu do jednej lokalizacji, w związku z czym zamiast jednego opakowania wysyłamy np. 300 opakowań. Wysyłkę robimy firmą kurierską z konta klienta. My jesteśmy tylko miejscem wysyłki (nadawcą), a płatnikiem jest klient. Kto zatem jest wprowadzającym opakowania? My czy klient?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Aktualności ochrony środowiska
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Aktualności ochrony środowiska

ZOBACZ OFERTĘ