Eksport i import produktów – jak prowadzić ewidencję opakowań

Pytanie: Firma importuje produkty w opakowaniach z Chin, jak również same opakowania, na teren Polski, a następnie część z tych produktów przekazuje innym firmom do dalszej dystrybucji, resztę wysyła do swoich sklepów na terenie Polski oraz do innych sklepów do krajów UE i poza UE. Czy w ewidencji opakowań wprowadzonych na rynek powinny znajdować się w takim układzie produkty w opakowaniach, które wysłaliśmy za granicę? Czy do opakowań wprowadzonych na rynek wlicza się również te, które po obróbce będą nosiły logo innych firm z Polski, którym przekazujemy produkty do dalszej dystrybucji? I czy kartony bez żadnego logo zakupione od polskiej firmy, w które pakujemy produkty do wysyłki krajowej, również umieszczamy w ewidencji opakowań?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Aktualności ochrony środowiska
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Aktualności ochrony środowiska

ZOBACZ OFERTĘ