Zwrot odpadów z powodu reklamacji – jak wygląda procedura

Pytanie: Czy w przypadku odpadów z zielonej listy zwracanych do dostawcy (będącego zbierającym odpady) z powodu reklamacji wystarczy dołączyć ten sam załącznik nr VII do rozporządzenia 1013/2006, który został przekazany odbiorcy z informacją „reklamacja”, czy też należy wystawić nowy załącznik nr VII dla zwrotu odpadów? Gdyby konieczne było wystawienie nowego załącznika VII, jak wówczas uzupełnić poz. 7 załącznika (instalacja odzysku) skoro odpad wraca do zbierającego odpady. Może właściwe będzie pozostawienie pustego pola w poz. 7?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Aktualności ochrony środowiska
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Aktualności ochrony środowiska

ZOBACZ OFERTĘ