Zamówienia Publiczne w pytaniach i odpowiedziach

Zamówienia Publiczne w pytaniach i odpowiedziach

Pomagamy przejść przez cały proces zamówienia publicznego. odpowiadamy na pytania zadane przez naszych Czytelników. Każda odpowiedź poparta jest obszernym wyjaśnieniem, dzięki czemu Czytelnik może poznać całe tło i zrozumieć, dlaczego w danej sytuacji należy postąpić w taki nie inny sposób. Każda odpowiedź poparta jest także podstawą prawną – powołaniem na konkretny zapis ustawy Prawo zamówień publicznych lub innego, obowiązującego aktu prawnego.

ISO w praktyce

ISO w praktyce

Poradnik jako jedyny, pomaga pełnomocnikowi ds. systemu zarządzania jakością poprawiać jakość (pracy i produktów) w firmie poprzez odpowiednie motywowanie pracowników i kierownictwa dzięki czemu firma stanie się bardziej konkurencyjna na rynku i będzie się rozwijać w sposób przemyślany i kontrolowany.

Vademecum zamówień publicznych

Vademecum zamówień publicznych

Informujemy o ważnych dla zamawiającego zmianach w zamówieniach publicznych. Przekazujemy najnowsze informacje dotyczące wszystkich aspektów dotyczących zamówień publicznych. Z wyprzedzeniem informujemy o planowanych i już wprowadzonych w życie zmianach w przepisach, a także dokładnie tłumaczymy, jak je interpretować. Nie opisujemy samych przepisów, ale zawsze pokazujemy ich praktyczne zastosowanie.

Centrum Obsługi Klienta

  • 22 518 29 29
  • E-mail: cok@wip.pl
  • Fax 22 617 60 10
  • Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00

Poza godzinami pracy naszego Centrum Obsługi Klienta prosimy o kontakt drogą mailową na cok@wip.pl

Dane kontaktowe

  • Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
  • ul. Łotewska 9a
  • 03-918 Warszawa