Gadżety reklamowe a obowiązki z tym związane

Pytanie:

Zlecamy wytworzenie gadżetów reklamowych w opakowaniu z naszym logo na produkcie. Rozliczamy się za pomocą organizacji odzysku. Mam jednak wątpliwości odnośnie kilku produktów:

1. Zamawiamy cukierki z naszym logo w kartonach, wewnątrz których są zapakowane woreczki foliowe ze wstążkami po około 10 szt. Czy również foliowy woreczek i wstążkę,
w którym są krówki, podaję organizacji?

2. Czy pudełeczka na pendrive ze śliskiego papieru z okienkiem z folii zaliczać do papieru, a okienko do folii?

3. Zamawiamy też śliskie torby papierowe oraz materiałowe (bawełniane) z logo firmy, do których pakujemy gadżety. Czy te torby należy traktować jako gadżety, czy opakowania?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Aktualności ochrony środowiska
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Aktualności ochrony środowiska

ZOBACZ OFERTĘ