Ewidencja odpadów, które utraciły status

Pytanie: Zakład, w którym kupujemy odpady makulatury, przetwarza je na własne potrzeby, uzyskując masę (pulpę) papierniczą. Od 2022 roku dokonując wpisu w zakresie przetwarzania, pojawia się konieczność wpisania utarty statusu odpadów, podania procesu i sposobu przetwarzania oraz powstałych produktów i materiałów w Mg. W jaki sposób uzyskać te wartości, skoro makulatura różni się tonażem od masy papierniczej, w której znajduje się również woda? Ponadto, na jakiej podstawie będą wystawiane dokumenty potwierdzające recykling (DPR)?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Aktualności ochrony środowiska
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Aktualności ochrony środowiska

ZOBACZ OFERTĘ